Thursday, January 19, 2017

Coretan Pertama : Pena Beaya adalah Its Ayumi

Haaiii....

Saya Vera a.k.a Ayumi empunya blog Its Ayumi. http://veramyrrella.blogspot.my/. hurmm...

Kenapa buka Blog baru?

Pena Beaya adalah kisah baru hidupku,, manakala Its Ayumi adalah sejarah ku.. dan kemungkinan takkan ada Its Ayumi di teruskan.... soooo sorry kalau pembaca Its Ayumi (ada ke reader aku ni...) tercari mana veramyrrella.blogspot.com nie...haha...

Sekarang saya dah berhijrah...dan suami pulak tak suka pulak gambar-gambar kat dalam blog tu muncul...
So, kite ambik keputusan untuk buka blog baru..errrmmm... may be lebih interesting or fun.. sebab decide nak coret pasal parenting, mom-hood, or anything yang not more to personal life...

So, rajin kan diri untuk buka blog Beaya ye..

Siapa Beaya??

Beaya tu saya la... nama saya Vera.. then anak yang first panggil Beaya..tu yang lekat nama Beaya...ok...

No comments:

Post a Comment